新潟グランドホテルは、お客様とのかけがえのない一つ一つの出会いを大切にします。「また利用したい」と思って頂けるホテルであり続ける為に私どもにしか出来ない心のこもった最幸の料理、個客サービス、おもてなし空間を提供することを使命としています。
At the Niigata Grand Hotel, we value each unique
encounter with every one of our customers.
In order to maintain our tradition as a hotel
to which our customers desire to return,
we make it our mission to offer the superlative cuisine,
individualized service, and welcoming atmosphere
which constitute our distinctive,heartfelt hospitality.
私どものサービスにかけがえのなさを感じ、生涯お付き合いいただけるお客様(ロイヤルカスタマー)を創り続けることが出来る高いクオリティをもつオンリーワンのホテルを目指しています。
Aware of the irreplaceable nature of our service,
we aim to be a unique, high-quality hotel
which continues to generate customers
with whom we have a lifetime relationship (royal customers).